نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

۱۵نکته طلایی در زندگی

-1هرگز از یادخدا غافل نشوید،زیرا تنها درپرتو یاداوست که آرامش حقیقی وبی زوال به دست می آید و درپناه اوست که هر امری، سهل وممکن وقابل تحمل می شود و اضطراب وتنش ها از زندگی زدوده می شوند.هراندازه از یادخدا وبندگی او درمقام عمل فاصله بگیرید ،احساس ضعف وزبونی وپوچی خواهید کرد وهراندازه، خدایی باشید احساس قدرت وعزت خواهید کردوهمین عامل کل زندگی تان را دگرگون خواهد ساخت واحساس سعادت ونیکبختی را درشما فراهم می آورد

2. ورزش را از یاد نبرید .انجام  چند حرکت ساده ی ورزشی به صورت روزانه به مراتب بهتر از ورزش نکردن است .ورزش هر چند سبک وشامل نرمش و حرکت ساده ی ورزشی باشد،به برقراری روحیه ی نشاط درزندگی وحفظ سلامت بدن کمک می کند

۳-بیشتر به نیروی تفکر متکی باشید تا نیروی جسم .
۴-به دیگران آزادی بدهید تا خودشان باشندبا خودتان سختگیر باشید  ,ولی با دیگران با ملایمت رفتار کنید .
۵-از منطق برای سرکوبی دیگران استفاده نکنید . بلکه در بحث ها با ملایمت و به عنوان ابزاری برای روشن ساختن موضوع از آن استفاده کنید.
۶-شمشیر عقل را در آتش عمل شکل بدهید . فکری را دنبال کنید  که نه فقط منطقی , بلکه عملی هم باشد.
۷-برای تقویت اراده وظائف سخت را قبول کنید  و سعی نمائید  آنها را کامل انجام دهید روزی یک کار را که باعث تقویت اراده شود انجام بدهید .
۸-هنگام پیروزی جوانمرد و هنگام شکست آرام و استوار باشید , هرگز اجازه ندهید که شکست , حقیقت وجودتان را در خود محصور کند .آن وقت خواهید دید که خود شکست تبدیل به پیروزی خواهد شد.
۹-در دیدار اول با یک دوست تازه، زیاد پرحرفی نکنید، کسی دلش نمی‌خواهد داستان کامل زندگی شما را بشنود.
۱۰-خودتان فکر کنید، نگذارید که دیگران برایتان فکر کنند.
۱۱فکر من»، «مال من» را از سر بیرون کنید . خودتان  را فقط جزئی  از حقیقت بسیار بزرگ بدانید .
۱۲-نیکی به پدر ومادر را هیچ گاه فراموش نکنید وهمیشه قدردان زحمات آنان باشید که نتیجه ی نیکی به والدین را حتما ً در این دنیا وسرای پس از مرگ خواهید دید .
۱۳-بافرزندان خود بسیار مهربان باشید وآن ها را مورد نوازش ومحبت قراردهید ،اما مواظب باشید مهربانی شما افراطی نباشد وبه تربیت کودک لطمه وارد نماید . 
۱۴-مهربانی و مراعات حال دیگران , هر دو از نشانه های قدرت درونی است .عقاید دیگران را در کنار عقاید خودت بپذیرید و به یاد داشته باشید که تسلط بر خود بزرگترین پیروزی است.
۱۵-حرص و آزمندی را از خود دورکنید وسعی نمائیدبه آنچه خدا روزی شما کرده خشنود باشید،البته این سخن بدان معنانیست که تلاش وکوشش را برای کسب موفقیت بهتر از دست بدهید .هرگز چنین چیزی را سرلوحه ی کارخود قرارندهید ،اما نباید تمام هم وغم تان را صرف به دست آوردن بهترین ها نمائید و با چنگ ودندان وبا هروسیله ای درفکر تصاحب هرچیزی را که می خواهید باشید،زیرا همین هدف وغرض، شما را به جهتی سوق می دهد که حقوق دیگران را هم تباه نمائید وبه فساد وآلودگی بیفتید ودرآن صورت است که گرفتار دام های آزمندی می شوید وهرگز  روی خوشبختی را به خود نخواهید دید  .
نظرات 1 + ارسال نظر
parisa شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

نکات مفیدی بود اما یه سوال در مورد نکته شماره 3 دارم به نظر من بایدرو هر دو به یک اندازه حساب باز کرد نه فقط رو تفکر...این طور نیست؟؟؟؟

سلام مرسی همه ی اینا یه دیدگاهن البته از نظر من و شاید اصلا از نظر یکی طلایی هم نباشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد